سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقامت گرجستان با اینترنت رایگان

نظر

اقامت گرجستان با اینترنت رایگان در تمام شهر تفلیس گرجستان

اقامت گرجستان با اینترنت رایگان در تمام شهر تفلیس گرجستان

اقامت گرجستان با اینترنت رایگان

اقامت گرجستان با اینترنت رایگان در تمام شهر تفلیس گرجستان برای دسترسی به اینترنت کافی است وای فای گوشی خود را روشن کنید و به TBILISI LOVES YOU متصل شوید، سپس مرورگر خود را باز کنید و بر روی گزینه ی CONTINUE و بعد از آن CONNECT کلیک کنید و از اینترنت رایگان لذت ببرید.

سه شرکت اپراتوری در گرجستان هست: ماگتی، ژئوسل و بی‌ لاین. همه آن‌ ها شبکه 4G و پوشش مناسب دارند.

کل شهر با شبکه پر سرعت 4G پوشش داده شده است، اما این پوشش شبکه‌ ای در نواحی روستایی کمی بدتر می‌ شود و در نقاط مرتفع کاملاً ضعیف است.

ماگتی شبکه 4,5G را نیز در اختیار می‌ گذارد. به‌ خاطر داشته باشید که بی‌ لاین شبکه 3G ندارد.

برای اقامت سرمایه گذاری گرجستان کلیک کنید.

هر سه اپراتور در خیابان مرکزی روستاولی تفلیس نمایندگی‌ های ارائه خدمات دارند.

احتمالاً ساده‌ ترین راه برای خرید سیم‌ کارت مراجعه به آن‌ ها است. علاوه بر آن، اپراتورهای همراه در اکثر مناطق تفلیس و شهرهای مهم گرجستان نمایندگی ارائه خدمات دارند.

ماگتی از همه گران‌ تر است اما عملکرد شبکه‌ ای آن بهترین است. ژئوسل بسته‌ های شگفت‌ انگیز برای دیتای همراه، دارد.

بی‌ لاین ارزان‌تر است اما به نحوی در مناطق روستایی پوشش ضعیفی دارد.

درکل، پرداخت ماهانه 10 تا 15 دلار آمریکایی به شما اجازه می‌دهد زمان و اس ام اس نامحدود و مقدار زیادی داده اینترنتی دریافت کنید.

برای اقامت تحصیلی گرجستان کلیک کنید.

با این وجود که در نواحی مرکزی شهر تفلیس اینترنت رایگان بی‌سیم به نام ” Tbilisi Loves You ” (تفلیس عاشق شما است) ارائه می‌ شود، بنابراین، در مواقع سخت و ضروری مفید خواهد بود، اما عملکرد آن ضعیف است.

اکثر هتل‌ ها، خوابگاه‌ ها و مکان‌ های خدمات اقامتی Airbnb، رستوران‌ ها و کافه‌ ها در شهرهای مهم اینترنت بی‌سیم رایگان دارند.

با وجود همه این‌ ها، برای قرار گرفتن در یک حاشیه امن می‌توانید مودم بی‌سیم3G یا 4G به همراه یک سیم‌ کارت بخرید و از داده مستقیم به عنوان هدیه استفاده کنید.

کافی است اینترنت خود را فعال کنید، هر دستگاهی که دوست دارید به آن متصل کنید، مودم را داخل کوله‌ پشتی خود بگذارید و در حالیکه به اینترنت متصل هستید از گرجستان لذت ببرید.

گردآوری: پارس جورجیا https://parsgeorgian.com